Ετικέτες

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

Τα πάχη της τα κάλη της!...


Τελικά τα κιλά είναι μείζον θέμα στο χώρο της showbiz. Είτε είσαι αδύνατη είτε είσαι λίγο πιο «γεματούλα» θα σχολιαστεί. Αυτές που έχουν την τιμητική τους την τελευταία περίοδο είναι η Ευγενία Μανωλίδου και η Ελεονώρα Μελέτη. Οι δυο παρουσιάστριες έσπευσαν λοιπόν να ξεκαθαρίσουν τη θέση τους και να κλείσουν μερικά στόματα.
Τα πάχη της τα κάλη της!
Η Ελεονώρα ήταν καλεσμένη στο «Dancing With The Stars daily» την Πέμπτη και συζήτησε με την Ευγενία Μανωλίδου, μεταξύ άλλων, για την κόντρα της με την Ντέπυ Γκολεμά, μετά από δημοσίευμα στο site της τελευταίας που σχολιάζεται «περιττά κιλά της».
«Εκφράζομαι ελεύθερα! Τέλος!» είπε η Ελεονώρα αναφερόμενη στο γεγονός ότι δεν «μασάει» τα λόγια της. «Το ότι ο τηλεκριτικός κρίνει και ο παρουσιαστής μόνο ακούει, είναι παλαιάς σχολής. (…) Ποιος βαφτίζει “τηλεκριτικό” έναν τηλεκριτικό; Πόσοι από αυτούς έχουν κάνει τηλεόραση; Πώς μπορείς να κρίνεις ένα αντικείμενο που δεν έχεις βιώσει; Εγώ τοποθετήθηκα απέναντι σε μια κριτική που διάβασα και τη θεώρησα άστοχη και επικίνδυνη. (…) Ο σχολιασμός -να το ξεκαθαρίσω, γιατί μερικοί λένε ότι απάντησα για εμένα- δεν αφορούσε εμένα, αλλά τη Μαρία Αντιμισάρη, η οποία είναι επαγγελματίας χορεύτρια και μπορεί να θιγεί το επαγγελματικό προφίλ της με αυτά που γράφτηκαν. Και δεν είναι και παχιά!»

Παράλληλα, η παρουσιάστρια της «Πρωινής Μελέτης» τόνισε ότι δεν νιώθει άσχημα με το σώμα της, φορώντας τα αποκαλυπτικά ρούχα του χορευτικού show: «Ποτέ, ποτέ, ποτέ δεν προβληματίστηκα γι’ αυτό. Αν προβληματιζόμουν, δεν θα φόραγα το φόρεμα που φόρεσα. Θα φόραγα κάτι πιο μακρύ» είπε και δεν δίστασε να προσθέσει: «Δεν θα επιτρέψω στον εαυτό μου να χάσει κιλά μέσα από το Dancing. Έχω ήδη απευθυνθεί σε διαιτολόγο και έχουμε αυξήσει τις θερμίδες στο καθημερινό μου διαιτολόγιο ώστε να μην έχω απώλεια κιλών λόγω της αυξημένης σωματικής δραστηριότητας!».
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: