Ετικέτες

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

«Διέσχισα καθέτως την Πατησίων, γυμνός…»

«Δεν μου άρεσε τίποτα από τη ζωή μου». Με αυτά τα λόγια περιγράφει ο ηθοποιός μια φάση που πέρασε η οποία κράτησε τρία χρόνια. «υπήρξε ένα συγκεκριμένο βράδυ της ζωής μου, που δεν είχα καμία διάθεση να προστατεύσω τον εαυτό μου από
«Διέσχισα καθέτως την Πατησίων, γυμνός…»
τίποτα… δεν ονειρευόμουν. Δεν υπήρχε τίποτα να περιμένω. Δεν μ΄ενδιέφερε να βγάλω περισσότερα χρήματα ούτε να κάνω άλλες δουλειές», εξομολογείται ο Γιώργος Χρανιώτης στο περιοδικό «Hello».

Μέχρι τα 30 του: «έβγαινα έξω, έπινα, έπαιρνα τη μηχανή, έφευγα κι έτρεχα. Έχω κοιμηθεί ακόμα και πάνω στη μηχανή. Με ξύπνησε ο συνοδηγός μου, που ουσιαστικά μου έσωσε τη ζωή».
Για χάρη του έρωτα: «Ήμουν 17 χρονών. Διέσχισα καθέτως την Πατησίων, γυμνός, και μετά ξαναγύρισα πίσω και έβαλα τα ρούχα μου».
Έχει δοκιμάσει το phone-sex που όπως είπε «ενεργοποιεί τη φαντασία και είναι αφάνταστα ερεθιστικό».
Sex σε δημόσιο χώρο; «απ΄όσο θυμάμαι, ναι».
Γάμος και παιδιά:«Το θέμα του γάμου το βρίσκω περιττό». Ωστόσο έχει κάνει πρόταση γάμου σε γυναίκα. Το μόνο που σιχαίνεται άλλωστε στην ιδέα του γάμου είναι ότι «λαμβάνεται ως κοινωνική υποχρέωση».
«Η ιδέα των παιδιών μου αρέσει πάρα πολύ και γι΄αυτό κιόλας έχω υιοθετήσει ένα παιδάκι στην “Action-Aid”. Αισθάνομαι μισο-μπαμπάς».
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: