Ετικέτες

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Κυριακή 3 Απριλίου 2011

«300.000 ευρώ το συμβόλαιο θανάτου για τον γιο μου»


«Μου είπαν ότι πλήρωσαν 300.000 ευρώ για να βγάλουν από τη μέση τον γιο μου». Τα λόγια της μητέρας του Μπάμπη Λαζαρίδη, Μαρία Λαζαρίδη προκαλούν σοκ. Για πρώτη φορά εξιστορεί, όλα όσα διαδραματίστηκαν ύστερα από τη μαφιόζικη δολοφονία του
«300.000 ευρώ το συμβόλαιο θανάτου για τον γιο μου»
μοναχογιού της και ζητάει να βρεθούν οι αδίστακτοι φονιάδες του.
«Τηλεφωνικά με είχαν ενημερώσει ανώνυμα λίγες ημέρες μετά τη δολοφονία του παιδιού μου ότι για να τον βγάλουν από τη μέση τους πλήρωσαν 300.000 ευρώ», λέει στην εφημερίδα Espresso η Μαρία Λαζαρίδη.
«Αυτό ήταν δηλαδή ο θάνατος του παιδιού μου; Ένα πληρωμένο συμβόλαιο; Γιατί, Θεέ μου; Ποιοι είχαν βάλει στο μάτι τον Μπάμπη μου;».
Η τραγική μάνα θυμάται τον γιο της και κλαίει όλη την ημέρα. Οι δικοί της άνθρωποι είναι συνεχώς κοντά σε εκείνη και τον σύζυγό της και προσπαθούν να τους συμπαρασταθούν. «Θέλω, αν αποδειχτεί ότι κάποιοι από αυτούς που έχουν συλληφθεί ήταν αυτοί που σκότωσαν το παιδί μου, να με πάνε μπροστά τους και να τους ρωτήσω γιατί, γιατί έκαναν ένα τόσο μεγάλο κακό. Εκείνους δεν τους γέννησε μάνα, ώστε να μπορούν να καταλάβουν τον πόνο της;» διερωτάται.
«Αγγελική, γιατί δεν μιλάς;»
«Αγγελική, γιατί δεν μιλάς και δεν λες τι έγινε εκείνο το βράδυ;»
Η μητέρα του επιχειρηματία αναρωτιέται γιατί η τελευταία σύντροφος του γιου της, η Αγγελική Ηλιάδη, δεν της μίλησε ποτέ για εκείνο το βράδυ, όταν ο Μπάμπης έπεφτε νεκρός από τις σφαίρες των δολοφόνων του.
Οι δύο γυναίκες, όσο κι αν προσπάθησαν να έρθουν κοντά αμέσως μετά τη δολοφονία του αγαπημένου τους Μπάμπη, δεν τα κατάφεραν.
Η τραγουδίστρια, χωρίς να γνωρίζει κανείς μέχρι στιγμής το γιατί, γύρισε ξαφνικά σελίδα στη ζωή της και απομακρύνθηκε από ό,τι της θύμιζε το παρελθόν.
Μάζεψε τα κομμάτια της για χάρη του λατρεμένου της γιου Μπαμπίνου και συνέχισε τη ζωή της χωρίς να επικοινωνεί πλέον με κανέναν από το στενό περιβάλλον του δολοφονημένου συντρόφου της.
«Εξαφανίστηκε, δεν θέλει να έχει μαζί μας καμία επαφή. Ούτε τηλέφωνο δεν μας παίρνει αλλά ούτε το εγγονάκι μας δεν φέρνει να δούμε», αναφέρει με παράπονο η κυρία Μαρία Λαζαρίδη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: