Ετικέτες

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Τι είπε η Ελένη στον γιο της που θέλει να πάει στο Μaster chef;


Η Ελένη Μενεγάκη αποκάλυψε πως ο γιός της θέλει να πάει στο Master Chef Junior. «Πάω σπίτι και μου λέει ο Άγγελος: «Μαμά πάρε τηλέφωνο στο Mega, θέλω να πάω στο Master Chef Junior», και συνέχισε λέγοντας: «Του λέω παιδάκι μου ο πατέρας σου
Τι είπε η Ελένη στον γιο της που θέλει να πάει στο Μaster chef;
δουλεύει στον ΑΝΤ1 κι εγώ στον Alpha κι εσένα θα σε στείλουμε στο Mega; Τι θα πάρω να πω; «Γεια σας είμαι η κυρία Μενεγάκη και ο γιος μου, ο Άγγελος Λάτσιος, θέλει να πάρει μέρος στο «Master Chef Junior;» Δεν γίνονται αυτά. Είναι δυνατόν εσύ ένα παιδί γεννημένο στον ΑΝΤ1 και καλομεγαλωμένο στον ΑLPHA να μου ζητάς κάτι τέτοιο; Βέβαια έκανα πλάκα γιατί τα παιδιά σιγά τώρα μην καταλαβαίνουν απ αυτά. Μάλιστα ο Άγγελος προθυμοποιήθηκε να μου μαγειρέψει μια συνταγή δικής του έμπνευσης για να τον κρίνω αλλά εγώ του είπα " φύγε παιδί μου από τα γκάζια"!»

Δεν υπάρχουν σχόλια: