Ετικέτες

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Τρίτη 5 Απριλίου 2011

Όλα στη φόρα


Η Δούκισσα Νομικού μιλά για την συνεργασία της με τον Γιώργο Καπουτζίδη, για την σχέση της, για την τηλεόραση και τις κριτικές που δέχεται κατά καιρούς… «Λίγο πριν ανέβουμε στη σκηνή με το Γιώργο Καπουτζίδη, έτρεμα. Είχα μεγάλη αγωνία, γιατί υπήρχαν και
Όλα στη φόρα
οι γρήγορες αλλαγές των ρούχων και των μαλλιών, οπότε καταλαβαίνεις. Στην πορεία, όμως, χαλάρωσα και πραγματικά απόλαυσα την εκδήλωση. Με τον Γιώργο αισθανόμουν πολύ ασφαλής. Κοιταζόμασταν στα μάτια και παίρναμε δύναμη ο ένας από τον άλλο…» λέει μεταξύ άλλων στο Madame Figaro της Κύπρου.
Όσο για το αν θα τη δούμε και άλλου ως ηθοποιός  λέει:
«…Θεωρώ όμως πως το επάγγελμα του ηθοποιού είναι ιερό και πρέπει πραγματικά να το αγαπάς πολύ και να δουλεύεις πολύ με τον εαυτό σου, για να το κάνεις. Πάντως δεν αποκλείω τίποτα, γιατί και αυτά όλα που έχω κάνει στη ζωή μου, δεν τα περίμενα. Έλεγα 'αποκλείεται να μπω εγώ στην τηλεόραση. Αποκλείεται να κάνω εγώ ένα μεγάλο βραδινό σόου'. Και όμως έγιναν. Σε αυτή τη ζωή, δεν πρέπει να αποκλείεις τίποτα, όλα μπορούν να γίνουν».
Μιλώντας για την προσωπική της ζωή λέει: «Είμαι πολύ πιο ήρεμη και σε προσωπικό επίπεδο, πιο ισορροπημένη και νομίζω αυτό φάνηκε… Με ρωτάς εάν είμαι ερωτευμένη… Πώς με βλέπεις; (γελάει) Είμαι πολύ καλά. Αν και θεωρώ την απάντηση αυτή κλισέ και έχω καιρό να τη δώσω, είμαι πολύ καλά και σε μία όμορφη φάση πια».
Όσο για τις φίλιες στην τηλεόραση και την κριτική που έχει δεχτεί παραδέχεται πως δεν έχει πολλούς φίλους μέσα από το χώρο της τηλεόρασης.
« Ο Γιώργος Καπουτζίδης είναι από τους πολύ λίγους που έχω αποκτήσει. Κριτική δέχομαι από τους λίγους ανθρώπους που με αγαπούν και που ξέρω πως θέλουν το καλό μου. Ο καθένας μπορεί να πει τη γνώμη του βέβαια, αλλά δεν πάει να πει ότι με επηρεάζει. Σε ό,τι αφορά στη δημόσια κριτική, δεν θα έλεγα πως έχω δεχθεί πόλεμο. Τα μέσα ενημέρωσης μού έχουν φερθεί γλυκά και όμορφα. Δεν έχω στενοχωρηθεί ιδιαίτερα με κάποιο δημοσίευμα. Περισσότερο μπορεί να στεναχωρήθηκα, επειδή αυτό επηρέασε κάποιους δικούς μου ανθρώπους. Μέχρι στιγμής έχουν γραφτεί πολλά ψέματα για μένα. Το μόνο που με τσίγκλησε ήταν αυτό που αφορούσε στην υγεία μου».
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: