Ετικέτες

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Τρίτη 5 Απριλίου 2011

«Έχω κυτταρίτιδα. Ε, και;»


Στον σύγχρονο κόσμο των celebrities, που είναι γεμάτος εμμονές με τα κιλά, εξωφρενικές δίαιτες και κοπέλες του περίφημου μεγέθους μηδέν, μία σταρ τολμά να ξεχωρίσει από το πλήθος.
«Έχω κυτταρίτιδα. Ε, και;»
Ο λόγος για την πληθωρική Kim Kardashian, που δήλωσε πως λατρεύει κάθε της καμπύλη και αδιαφορεί για την κυτταρίτιδά της και συχνά-πυκνά «ξεσπάει» πάνω στο παγωτό.
Μιλώντας στη βρετανική έκδοση του περιοδικού Cosmopolita, η 30χρονη σταρ ριάλιτι δηλώνει: «Έχω κυτταρίτιδα. Ε, και λοιπόν; Ποτέ δεν είπα ότι είμαι τέλεια. Είναι τρελό να το πιστεύει αυτό κάποιος μόνο και μόνο επειδή είναι στα φώτα της δημοσιότητας».
«Εάν ήμουν αναγκασμένη να βρίσκομαι σε δίαιτα για όλη μου τη ζωή, θα ήμουν δυστυχισμένη. Λατρεύω το φαγητό. Ποιο το νόημα αν δεν μπορείς να απολαύσεις τη ζωή σου;», συμπλήρωσε η Kim.



















Δεν υπάρχουν σχόλια: