Ετικέτες

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

«Aν το έψηνα εγώ τον Νίνη… θα τον έκανα τούρμπο»


Η Άρτεμις Αστεριάδη μιλάει για τη σχέση της με τον Νίνη αλλά και την σχέση της με τις ποδοσφαιρικές ομάδες. Όπως λέει είναι «Παναθηναϊκός αλλά μερικές φορές είμαι και Ολυμπιακός». Ας μην απορήσει κανείς, γιατί αυτό είναι εύκολο να γίνει για την ίδια, αφού
«Aν το έψηνα εγώ τον Νίνη… θα τον έκανα τούρμπο»
όπως λέει «Όταν τσαντίζομαι με τους Παναθηναϊκούς γίνομαι Ολυμπιακός», λέει στο MAX.
Μιλώντας για την σχέση της με τον Νίνη λέει: «Να σου πω την αλήθεια ψιλοβγαίναμε. Είναι πολύ καλό παιδί, αλλά δεν μας βγήκε κάτι ερωτικό, έμεινε εκεί».
H Άρτεμις λέει πως κάποια από τα δημοσιεύματα που αφορούσαν εκείνη και τον Νίνη την πείραξαν όπως: «Με πείραζαν όταν έλεγαν ότι δεn μπορεί να πάρει τα πόδια του εξαιτίας μου ή όταν κάποιος έγραψε ότι του τρώω τα λεφτά».
Όσο για τον φταίει εκείνη δηλαδή δεν παίρνει πρωτάθλημα ο Παναθηναϊκός, λέει:
«Να δεις που αν το έψηνα εγώ το θέμα, γιατί εγώ ξενέρωσα, θα τον έκανα τούρμπο. Ο ποδοσφαιριστής δίνει περισσότερα γκάζια όταν είναι με μια ωραία γυναίκα σαν εμένα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: