Ετικέτες

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Τρίτη 12 Απριλίου 2011

«Η αρμένικη κληρονομιά μου σημαίνει πολλά για εμένα»


Η Kim Kardashian μπορεί να πουλάει την εικόνα της και από αυτό να βγάλει τρελά λεφτά, αλλά δεν σηκώνει μύγα στο σπαθί της όταν πρόκειται για τις αξίες που έχουν να κάνουν με την καταγωγή της. Έτσι λοιπόν, η tv persona, είναι έξαλλη με το τούρκικο
«Η αρμένικη κληρονομιά μου σημαίνει πολλά για εμένα»
Cosmopolitan.
Οι υπεύθυνοι του περιοδικού αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν το πρόσωπό της για το εξώφυλλο του τεύχους που κυκλοφόρησε την ημέρα μνήμης για τη γενοκτονία των Αρμενίων.
«Μόλις διαπίστωσα ότι είμαι το εξώφυλλο στο τουρκικό Cosmopolitan αυτού του μήνα. Όταν έκανα τη φωτογράφηση για το περιοδικό δεν ήξερα ότι η τουρκική έκδοση σκόπευε να το κυκλοφορήσει αυτόν το μήνα, δεδομένου ότι αυτόν το μήνα είναι η ημέρα μνήμης για την γενοκτονία των Αρμενίων. Η αρμένικη κληρονομιά μου σημαίνει πολλά για εμένα και μεγάλωσα έτσι ώστε να είμαι υπερήφανη για την καταγωγή της οικογένειάς μου. Και ήταν μεγάλη τιμή για μένα να είμαι εξώφυλλο στο πρώτο τεύχος του Cosmopolitan στην Αρμενία», έγραψε η Kim στο blog της εκφράζοντας έτσι τον θυμό της που οι τούρκοι την έβαλαν στο εξώφυλλο εκείνη την συγκεκριμένη ημέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: