Ετικέτες

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

«Όταν ερωτεύομαι, ερωτεύομαι»


Η Νατάσσα Καλογρίδη, απαντώντας σε ερώτηση για το πώς αποφάσισε να συμμετάσχει στο Dancing with the Stars λέει πως: «Είπα το ναι χωρίς να το σκεφτώ.... Γενικότερα όταν παίρνω μια απόφαση, το κάνω μέσα σε μια στιγμή, δεν κάθομαι να το αναλύσω», λέει σε συνέντευξή της το Radar.
 
«Όταν ερωτεύομαι, ερωτεύομαι»
Επίσης μιλώντας για τον έρωτα λέει πως: «Όταν ερωτεύομαι, ερωτεύομαι! Αλλά δεν είμαι ταγμένη. Αυτό μου κάνει φανατισμό και εγώ δεν είμαι φανατική του έρωτα. Είμαι λάτρης του έρωτα...», λέει χαρακτηριστικά, ενώ για τις σχέσεις προσθέτει: «Στις σχέσεις, ζω αυτό που ζω κάθε φορά. Αν στην πορεία δεν μου αρέσουν κάποια πράγματα που με κάνουν να μην περνάω καλά, το κόβω γιατί δεν υπάρχει λόγος να χάνουμε χρόνο από τη ζωή μας. Η ζωή είναι μικρή».

Δεν υπάρχουν σχόλια: