Ετικέτες

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Απάντηση –μήνυση Τρεμόπουλου σε Ψωμιάδη


Στα άκρα οδηγείται η σχέση του ευρωβουλευτή Μιχάλη Τρεμόπουλου και του Παναγιώτη Ψωμιάδη με τον πρώτο να μηνύει τον δεύτερο.
Απάντηση –μήνυση Τρεμόπουλου σε Ψωμιάδη
Η δήλωση του Μιχάλη Τρεμόπουλου
 «Ο Παναγιώτης Ψωμιάδης με στοχοποίησε, καθώς χρειαζόταν έναν εχθρό για να ξεφύγει από τα δύσκολα. Δεν κρίνομαι εγώ και οι θέσεις μου. Ο κ. Ψωμιάδης παρουσίασε ως δήλωσή μου λόγια που δεν έχω ποτέ πει, αλλοιώνοντας ακόμη και την ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΜΕΝΗ συνέντευξη που αναρτήθηκε σε ένα blog και αναπαρήχθη από διάφορα άλλα. Ακόμη και τώρα συνεχίζει να πλαστογραφεί τις απόψεις μου. Από κοντά και οι συμπαραστάτες του, το ΛΑΟΣ και η ΝΔ, που από τη θέση στελέχους της ότι «το νόμιμο είναι και ηθικό», πέρασε στο πρωτοφανές το νόμιμο είναι και ανήθικο!
Υπερψήφισα την Έκθεση Προόδου για τη FYROM, όπως και πέρσι. Για πρώτη φορά εφέτος, οι Πράσινοι όλης της Ευρώπης υπερψήφισαν τις τροπολογίες της κ. Γιαννάκου και της κ. Κοππά. Δεν υπάρχει εκεί αναφορά ούτε σε έθνος, ούτε σε γλώσσα, ούτε σε ονομασία ως Μακεδονία. Αυτά είναι κατασκευάσματα του κ. Ψωμιάδη και του συστήματός του. Καταδικάζει, η ίδια Εκθεση, την πολιτική Γκρούεφσκι για σύνδεση με τους αρχαίους Μακεδόνες.
Επειδή είμαι θύμα συκοφάντησης, θα υπερασπιστώ την τιμή και την υπόληψή μου στα δικαστήρια. Μέχρι τώρα έκανα μόνο καταγγελίες. Για πρώτη φορά θα κάνω μήνυση στον κ. Ψωμιάδη ανεξάρτητα από την εξέλιξη της δικής του υπόθεσης».

Δεν υπάρχουν σχόλια: