Ετικέτες

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Φίλησε κορίτσι και... της άρεσε!


Εκρηκτική και αφοπλιστική ήταν η Katy Perry σε πρόσφατη συνέντευξή της. Η τραγουδίστρια παραδέχτηκε ότι δεν είναι το σωστό πρότυπο και παράδειγμα προς μίμηση, ενώ δεν δίστας να αποκαλύψει πως έχει φιλήσει γυναίκα… και της άρεσε!
«Εγώ δεν είμαι πρότυπο. Ας πάρουν τη Miley Cyrus! Ποτέ δεν ήμουν αγία. Είμαι άνθρωπος και πολλές φορές τα κάνω
Φίλησε κορίτσι και... της άρεσε!
σαλάτα!», δήλωσε η εκκεντρική Katy.
Είπε ακόμα για την εμπειρία π[ου είχε με γυναίκα κάτι που είχε ήδη αποκαλύψει μέσω του τραγουδιού της «I Kissed A Girl». Όπως λέει οι στίχοι του τραγουδιού είναι πραγματικοί, αφού μιλά για μια εμπειρία που έχει ζήσει.
«Φυσικά και έχω φιλήσει γυναίκα! Δεν μπορώ να πω ολόκληρο τραγούδι για αυτό και να μην το έχω κάνει!»
Η Κaty συνεχίζει λέγοντας ότι γίνεται κακό κορίτσι γιατί είναι πειραχτήρι και της αρέσει να εκμεταλλεύεται το sex appeal της.
Όσο για το σύζυγό της, Russel Brand, η Katy Perry δηλώνει ότι γνωρίζει τα πάντα για το παρελθόν του και πως τον παραδέχεται γιατί έχει ξεπεράσει όλους τους εθισμούς του. Τέλος, δηλώνει την επιθυμία της να κάνει πολλά παιδιά, κάτι που θέλει πολύ και ο σύζυγός της Brand.

Δεν υπάρχουν σχόλια: