Ετικέτες

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Η... χυλόπιτα στον Μέσι


Videochat που δείχνουν τον Λιονέλ Μέσι να φλερτάρει έντονα το μοντέλο Σαμπρίνα Ραβέλι και να συνομιλεί μαζί της κάνουν τον γύρο του κόσμου. Τι είπε το μοντέλο για τον Αργεντίνο σούπερ σταρ της Μπαρτσελόνα.
Η... χυλόπιτα στον Μέσι
«Είχα προωηθήσει τη συνομιλία μας σε μία φίλη μου και προφανώς ήταν εκείνη που το έδωσε. Τώρα θα σας εξηγήσω την αλήθεια ανάμεσα σε μένα και τον Λέο. Γνωριστήκαμε περίπου τρία χρόνια πριν μέσω του πρώην μου (σ.σ Νέρι Καρδόσο) και αρχίσαμε να βγαίνουμε όλοι μαζί, με την ίδια παρέα φίλων. Ο Μέσι άρχισε να μου μιλάει όλο και πιο συχνά και έκανε το πρέσινγκ ακόμα πιο πιεστικό όταν χώρισα με τον Νέρι. Κουβεντιάζαμε συχνά αλλά εγώ τον έβλεπα μόνο ως φίλο. Αυτός αντίθετα ξεκίνησε να προσπαθεί να με φλερτάρει, να με γεμίζει με κοπλιμέντα, όμως εγώ πάντα αρνιόμουν», είπε αρχικά και πρόσθεσε:
«Στη συνέχεια αρραβωνιάστηκα με τον τωρινό σύντροφό μου και ζήτησα από τον Λεό να σταματήσει να επικοινωνεί μαζί μου για να αποφύγει μπελάδες. Με άκουσε, όμως το περασμένο καλοκαίρι μου έστειλε λουλούδια σπίτι μου και με εκνεύρισε. Τώρα αντιλήφθηκα ότι οι εικόνες της συνομιλίας μου εμφανίστηκαν στην τηλεόραση και εκείνος μου έστειλε ένα μήνυμα που μου έλεγε:
Με έβαλες σε μπελάδες, δεν ντρέπεσαι; Είναι πληγωμένος, όμως δεν ήμουν εγώ που δημιούργησε αυτό το χάος. Γιατί τον απέρριψα; Δεν είναι ο τύπος μου. Τον θαυμάζω ως αθλητή και ως άτομο, όμως δεν τον σκέφτηκα ποτέ δίπλα μου ως τον αγαπημένο μου. Επίσης είναι φίλος του πρώην μου, οπότε».

Δεν υπάρχουν σχόλια: