Ετικέτες

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

«Να πάτε να γ**θ**ε»


Σε πρόσφατη συνέντευξή της η 25χρονη Gaga παραπονιέται ότι παρά τη φήμη της οι άνθρωποι δεν μπορούν να την καταλάβουν και λέει: «Ακούστε καλά. Αν βγάλετε τα μαλλιά, το μακιγιάζ, το σουτιέν και κάθε αξεσουάρ πάνω από το σώμα μου και με πετάξετε πάνω σε ένα πιάνο μόνο
«Να πάτε να γ**θ**ε»
με ένα μικρόφωνο, θα σας κάνω να κλαίτε! Νομίζω ότι σας έχω αποδείξει ατελείωτες φορές το ποια είμαι. Υπήρξα πολύ ανοιχτή απέναντι σας. Και κανείς σας ακόμη, δεν έχει καταλάβει το παραμικρό για μένα!»

Επίσης, υπερασπίζεται τον εαυτό της και τη μουσική της λέγοντας: «δεν πρόκειται να γίνω αυτό που περιμένετε. Αν θέλετε να γίνω κάτι άλλο απ΄αυτό που είμαι, σταματήστε απλά να με βλέπετε. Δεν είμαι αυτό που θέλετε. Δεν είμαι φτιαχτή… αν θέλετε η τέχνη μου να γίνει βιομηχανοποιημένη και στημένη, να πάτε να γ***θ**ε».
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: