Ετικέτες

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

Ποια είναι η εγκυμονούσα με τατουάζ;


Περιμένει μωράκι και αποφάσισε να πάει για μπανάκι χαρίζοντας έτσι στους φωτογράφους μια φωτογραφία με την κοιλίτσα της φουσκωμένη. Η Tori Spelling έκανε ηλιοθεραπεία στο Parker Hotel στο Palm Springs και φαίνεται στα αριστερά της ένα τατουάζ το οποίο όπως λένε τα δημοσιεύματα γράφει: «Ταξίδεψε μαζί μου αγάπη μου και σου υπόσχομαι καρδιά μου και σου υπόσχομαι
Ποια είναι η εγκυμονούσα με τατουάζ;
ψυχή μου, πως η γενναιοδωρία μου θα είναι βαθιά όπως η θάλασσα, και η αγάπη μου επίσης. Όσα σου δίνω, όλα όσα έχω, όλα αυτά φτάνουν στο άπειρο για σένα».
Αυτά ήταν τα λόγια που είπε ο σύζυγός της Dean McDermott, όταν παντρεύτηκαν.
Το ζευγάρι έχει ήδη ένα αγόρι 4 ετών και μια κοπέλα 3 ετών. Ο Dean έχει ήδη ένα γιο από το πρώτο του γάμο 12 ετών.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: