Ετικέτες

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

«Ο Άδωνις μου φαινόταν πάρα πολύ μεγάλος…»


Ο Άδωνις Γεωργιάδης και η Ευγενία Μανωλίδου στο πρώτο τους ραντεβού, μίλησαν για πολλά, ανάμεσα στα άλλα και για την ηλικία τους: «Βγήκαμε και αρχίσαμε να μιλάμε για τους Ορφικούς Ύμνους, για την ιστορία και την ποίηση. Άμα ακούσεις τον Άδωνι
«Ο Άδωνις μου φαινόταν πάρα πολύ μεγάλος…»
να μιλάει γι’ αυτά δεν μιλάει σαν Ακαδημαϊκός, μιλάει σαν να τα έχει ζήσει. Του έλεγα κι εγώ για την μουσική των σφαιρών σύμφωνα με τον Πυθαγόρα, μου έλεγε αυτός για τους πολιτικούς της αρχαίας Ελλάδας. Λέγαμε τέτοια. Κάποια στιγμή τον ρώτησα θυμάμαι, πόσων χρονών ήταν. Εγώ τότε ήμουν 27 και ο Άδωνις μου φαινόταν πάρα πολύ μεγάλος, ενώ ήταν μόνο 30. Τον ρώτησα γιατί φέρεται και ντύνεται τόσο μεγαλίστικα κι άρχισα να τον φέρνω πιο κοντά στην ηλικία του», λέει η Ευγενία Μανωλίδου στο περιοδικό "Adore".

Δεν υπάρχουν σχόλια: