Ετικέτες

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

«Όταν ξυπνάω δεν είμαι η…Gisele!»


Με σέξι ρούχα και σέξι video clip μπορεί να εκπλαγείτε αν γνωρίζατε για τη συντηρητική ανατροφή της Katy Perry. Σε μια νέα συνέντευξη στο Vanity Fair, η κόρη δύο πολύ θρησκευόμενων ανθρώπων, μιλάει με ειλικρίνεια για την παιδική της ηλικία και
«Όταν ξυπνάω δεν είμαι η…Gisele!»
για την έλλειψη της.
Η Perry λέει πως η μητέρα της ποτέ δεν της διάβασε κάποιο παιδικό βιβλίο εκτός από τη Βίβλο, και λέξεις όπως «deviled eggs» και «Dirt Devil» απαγορεύονταν στο σπίτι της.
Η μουσική που εκείνη τραγουδά σήμερα, επίσης απαγορευόταν.
Τώρα που μεγάλωσε η Perry λέει πως η σχέση με τους γονείς της έχει αλλάξει. «Συνυπάρχουμε. Εγώ δεν προσπαθώ να τους αλλάξω πια και εκείνη δεν προσπαθούν να με αλλάξουν. Συμφωνούμε ότι διαφωνούμε. Εγώ είμαι πολύ ενθουσιασμένη και ευτυχισμένη με τη επιτυχία μου στο τραγούδι.»
Η Perry λέει για τον σύζυγό της Russell Brand πως μαζί «δεν πλήττουμε ποτέ». Κάνουν συχνά αστεία και γελάνε. Ακόμα και τότε που εκείνος έβγαλε στο twitter την φωτογραφία της χωρίς μακιγιάζ εκείνη δεν νευρίασε.
«Mερικά κουτσομπολίστικα site είπαν ότι ήμουν έξω φρενών με αυτή την φωτογραφία αλλά εμένα δεν μ’ ενδιαφέρει πραγματικά. Θέλω να πω, πως όταν πάω να κάνω πρόβες μοιάζω με αυτό που είδατε στη φωτογραφία. Είμαι όπως κάθε γυναίκα. Χρειάζεται ένα «ολόκληρο χωριό» για να με κάνουν όπως είμαι. Δεν χρειάζεται να ξυπνήσεις και να μοιάζεις ξέρεις, όπως η Gisele.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: