Ετικέτες

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

«Ο έλληνας έχει δύο άσχημα πράγματα, την απληστία και τη τσιγκουνιά»

Για την εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό μίλησε ο διεθνούς φήμης Έλληνας τραγουδιστής Ντέμη Ρούσσο. «Στο εξωτερικό δεν βρίζουν τους πολιτικούς. Εμάς βρίζουν, τους Έλληνες. Ο έλληνας έχει δύο άσχημα πράγματα, την απληστία και τη
«Ο έλληνας έχει δύο άσχημα πράγματα, την απληστία και τη τσιγκουνιά»
τσιγκουνιά. Δεν θέλει να πληρώνει και είναι άπληστος. Για μένα η πρώτη σωστή λύση είναι να κάνουνε σωστή διαπραγμάτευση του χρέους, γιατί είμαι πεπεισμένος ότι υπάρχει ακόμα χρόνος να γίνει, το δεύτερο και το πιο σημαντικό είναι να σταματήσει ο έλληνας να είναι άπληστος και τσιγκούνης και το τρίτο η εκκλησία να πληρώσει φόρους. Από ό,τι ξέρω, ένα από τα καλύτερα σημεία της Βουλιαγμένης , ανήκει στην εκκλησία. Γιατί η εκκλησία δεν πληρώνει φόρο…; Θέλω να ξέρετε ότι είμαι πολύ φανατικός χριστιανός και πολύ ορθόδοξος. Μπιζνεσάκιας δεν είμαι! Να το καταλάβουν… Αυτό βέβαια δε με σταματάει από το να έχω σεβασμό και να παίρνω μηνύματα από όλες τις θρησκείες...».
Ενώ αναφέρθηκε και στην κόρη του και το πρόβλημα που εκείνη είχε με τα ναρκωτικά.
«Δεν υπάρχει μεγαλύτερο σχολείο από τη ζωή…» λέει ο «Η κόρη μου ήταν πολύ επαναστάτρια, έμπλεξε και με τα ναρκωτικά… Εγώ τα λέω καθαρά. Την άρπαξα, την έφερα εδώ στην Ελλάδα και την έδωσα στην γιαγιά της. Αυτά δεν βάσταξαν καιρό, και σήμερα είναι μια χαρά στην υγειά της», είπε χαρακτηριστικά.
Όλα αυτά και πολλά ακόμα σε μια συνέντευξη αποκαλυπτική στην εκπομπή «Προσωπικά» στη ΝΕΤ την Κυριακή 17 Ιουλίου, στις 16.00, με την Έλενα Κατρίτση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: