Ετικέτες

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΠΟΤΕ ΜΠΟΥΣΤΟ ΓΙΑ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ ... ΛΕΕΙ..


Η Σίσσυ Φειδά αναφέρθηκε στα επικριτικά σχόλια που της είχε κάνει η Φαίη Σκορδά όταν παρουσίαζε ακόμα το μεσημεριανό του Alter. Τότε η Σίσσυ είχε αρνηθεί να μιλήσει στην κάμερα της εκπομπής της και η Φαίη της είχε
«Δεν έχω βγάλει το μπούστο μου για την τηλεθέαση»
«επιτεθεί».
«Όσο καιρό είμαι στην τηλεόραση δεν έχω επιτεθεί σε κανέναν. Μάλλον εκείνη μου επιτίθεται», λέει η Σίσσυ στο περιοδικό «ΕΓΩ Weekly».

Συνεχίζει πως ακόμα και αν τη δει από κοντά: «δεν έχουμε κάτι κοινό να πούμε. Μιλάω με όλο τον κόσμο αλλά με ενοχλεί η εμπάθεια. Όταν κάποιος δείχνει αδικαιολόγητη εμπάθεια, εκμεταλλευόμενος το βήμα το οποίο έχει, έχω το δικαίωμα της επιλογής. Να το τροφοδοτήσω ή όχι. Η ύπαρξη μου δεν ολοκληρώνεται με το να συμμετέχω σε μεσημεριανά και πρωινά. Αν κάποιος έχει κάτι να πει, ας το τεκμηριώσει με στοιχεία. Σε κακόβουλα σχόλια τύπου “φοράει Valentino και πηγαίνει στους φτωχούς”, δεν θα ήθελα να συμμετάσχω».
«Δεν είμαι 18 χρονών, ούτε έχω βγάλει το μπούστο και τα πόδια μου σε κοινή θέα για να ανεβάσω την τηλεθέαση. Δεν θα επηρεαστώ αν μια τηλεκριτικός ή μια παρουσιάστρια θέλει να με κρίνει επειδή φοράω σκουλαρίκια ή επειδή δεν κλαίω. Αυτά είναι γελοία».
Από την τηλεόραση, διατηρεί ελάχιστες φιλίες, ενώ σε προσωπικό επίπεδο αυτό που ονειρεύεται είναι να κάνει οικογένεια. Επίσης αποκαλύπτει πως είναι «37 και ανοικτή στο να κάνω πλαστική επέμβαση».

Δεν υπάρχουν σχόλια: