Ετικέτες

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Η Rihanna μιλά για τον Chris Brown- θα είναι πάλι μαζί;


Η Rihanna κάνει μια σέξι φωτογράφηση για το περιοδικό Rolling Stone και μιλά για τον πρώην φίλο της Chris Brown που την είχε κακοποιήσει πριν τρία χρόνια. «Αυτή είναι δική μου απόφαση», λέει η τραγουδίστρια όταν την ρωτούν για το γεγονός ότι δεν έβαλε
Η Rihanna μιλά για τον Chris Brown- θα είναι πάλι μαζί;
νέα περιοριστικά μέτρα στον Chris .
«Δεν σημαίνει ότι θα είμαστε και πάλι μαζί ή ακόμα ότι θα μιλάμε σαν καλοί φίλοι… Δεν ήθελα να πάει σε μια νέα δίκη.. αυτό!»
Η τραγουδίστρια τονίζει πως: «Δεν πρόκειται να ξαναμιλήσουμε ποτέ ξανά στη ζωή μας, απλά δεν ήθελα να γίνει ακόμα πιο δύσκολη η κατάσταση για εκείνον , επαγγελματικά… Το τι έκανε σε μένα είναι προσωπικά και δεν πρέπει να σχετιστεί με την καριέρα του. Το ότι επρπεπε να ήταν 100 μέτρα μακριά μου, σημαίνει ότι εκείνος δεν μπορούσε να εμφανιστεί σε μουσικά βραβεία όπου ήμουν κι’ εγώ.. άρα αυτό ήταν πολύ δύσκολο για εκείνον… αλλά ο κόσμος ποτέ δεν είναι ευχαριστημένος… Τότε έλεγαν ότι ήμουν σκληρή απέναντι του, τώρα λένε ότι είμαι καλή μαζί του…»
Η Rihanna ζήτησε από τον δικαστή να αναιρέσει την απόφαση που είχε να κάνει με την απόσταση που πρέπει ο τραγουδιστής να κρατά από εκείνην… Γι’ αυτό και πολύ μίλησαν για επανασυνέδεσα, πράγμα το οποίο δεν πρόκειται να συμβεί, όπως λέει η ίδια.

Επίσης η Rihanna δηλώνει μόνη και πως δεν βγαίνει με κανέναν…





















 

Δεν υπάρχουν σχόλια: