Ετικέτες

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Έβαλε φούστα γιατί «Στην Αφρική οι άνδρες δεν ντύνονται με κοστούμια»


Ο τρόπος που ντύνεται ο Τζιμπρίλ Σισέ και όλες ανεξαιρέτως οι στιλιστικές του επιλογές έχουν προσελκύσει πολλές φορές των ενδιαφέρων των ανθρώπων, όχι μόνο του ποδοσφαίρου, αλλά κυρίως όσων ασχολούνται με τα fashion icons ανά τον κόσμο. «Δεν ανέπτυξα επιτηδευμένα κάποιο
Έβαλε φούστα γιατί «Στην Αφρική οι άνδρες δεν ντύνονται με κοστούμια»
προσωπικό στιλ επειδή έγινα διάσημος. Από παιδί έπαιρνα τα ρούχα των μεγαλύτερων αδελφών μου και έκανα τους δικούς μου συνδυασμούς, λέει ο Σισέ.
«Το ενδιαφέρον μου για την μόδα έχει περάσει στην φόρμα. Αγαπώ την ιαπωνική αντίληψη των Comme des Garcons και του Yamamoto, όπως και τον Tom Ford, τον Rick Owens και την γαλλική φίρμα Memet’ Aime».
Το πιο αγαπημένο του κομμάτι στην ντουλάπα του είναι τα Christian louboutin παπούτσια του.
Όσον αφορά την περιβόητη φούστα με την οποία εμφανίστηκε στα βραβεία Άνδρες της Χρονιάς. «Το ίδιο έκανα και με μια αντίστοιχη εκδήλωση στην Γαλλία αλλά εκεί με γνωρίζουν και δεν τους έκανε εντύπωση. Μην ξεχνάς ότι είμαι από την Αφρική και εκεί οι άνδρες δεν ντύνονται με κοστούμια. Όπως και η Ελληνική προεδρική φρουρά φορά φουστανέλα. Δεν εμφανίστηκα με γόβες και μπικίνι. Και οι Σκωτσέζοι φορούν κιλτ. Αμφισβητείται ο ανδρισμός τους;»
Ο Σισέ θεωρεί τους Έλληνες φιλάθλους εξαιρετικά παθιασμένους. Τόσο πολύ που καμιά φορά χάνουν το μέτρο. Πότε σκοπεύει να σταματήσει από τα γήπεδα; «Το ποδόσφαιρο με έκανε αυτό που σήμερα είμαι και θα σταματήσω μόνο όταν μου το επιβάλλει το σώμα μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: