Ετικέτες

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

«Εμένα δε μου βγαίνει να φιλήσω τον Λάτσιο»


Καλεσμένη στην εκπομπή «Όλα 11» βρέθηκε Νατάσσα Καλογρίδη και μίλησε για το σύντομο γάμο της, την καριέρα της αλλά και τη συμμετοχή της στο «Dancing with the Stars 2».
«Εμένα δε μου βγαίνει να φιλήσω τον Λάτσιο»
Η ηθοποιός αναφέρθηκε στο γάμο της, που κράτησε μόλις λίγους μήνες: «Κοίταξε να δεις, την ώρα που έπρεπε, τη στιγμή που δεν προχωρούσε άλλο το πράγμα σε αυτή την μορφή της σχέσης, σταμάτησε όλο αυτό. Έχω πολλές πλευρές. Μία είναι και αυτή που με έκανε να παντρευτώ. Γιατί να μην κάνω αυτό που θέλω; Είναι μία από τις πλευρές μου».
Επίσης αποκάλυψε πώς αποφάσισε να μπει στο χώρο της υποκριτικής: «Ένα πρωί αποφάσισα να γίνω ηθοποιός. Δεν ξέρω αν έχω γίνει ακόμα. Πριν αποφασίσω να γίνω ηθοποιός, δεν έκανα τίποτα. Ο αδερφός μου δεν με επηρέασε. Δεν επηρεάζομαι εύκολα γενικά. Είναι πάρα πολύ δύσκολο να δουλεύεις με έναν άνθρωπο που σε ξέρει τόσο καλά. Να κάνεις τον άλλον να δει κάτι, που δεν το έχει ξαναδεί».
Δεν παρέλειψε όμως να αναφερθεί και στη φετινή συμμετοχή της στο «Dancing with the Stars» και προκάλεσε τον Βαγγέλη Περρή να στοιχηματίσει υπέρ της για την νίκη.
Μίλησε επίσης για τους κριτές του σόου: «Από κανέναν δεν έχω νιώσει εχθρική αντιμετώπιση από την κριτική επιτροπή», ενώ για το φιλί της Νάντιας Μπουλέ στον Γιάννη Λάτσιο είπε: «Ρώτα τις άλλες γιατί φιλάνε τον Λάτσιο. Εμένα δεν μου βγαίνει».

Δεν υπάρχουν σχόλια: